2008

Ja, på tisdag är det ett nytt år. igen. Vad kommer hända nu?
Kommer jag att ha på min 21-årsdag ha uppnått något nytt eller kommer det vara som nu, bara en strävan efter att livet börjar en annan dag, i framtiden. Men när kommer framtiden egentligen? Borde man inte njuta av att man hela tiden lever i framtiden?
För mig känns det bara som att man låter dagarna gå.. Hoppas att jag till sommaren har skaffat mig ett liv.

Ser inte alls fram emot nyår btw. Det har varit så mycket strul och nu ska vi till något ställe där vi knappt känner folk ute på landet. När resten av kompisarna är i Kungälv (!?)

Sen back to work och handboll. *suck*

".. Globen är huvudstaden i Sverige, det är därför det kallas globens uppvärmning.."

Om 9 år är jag 30. Då ska jag helst:
Träffat kärleken i mitt liv
Minst ett barn
Färdigutbildad och ett yrke jag trivs med
Haft minst en lägenhet
Bo i hus

Men känn ingen press....Jag bor ju bara hemma och kassa förhållanden i ryggsäcken.

LYCKA TILL!


<3 det är långt till 8 jan


Grymma citat:
"..Måste alla jävla människor fira jul samtidigt.."
".. -Hur ska jag  vara för att du ska bli nöjd?
- Ja, vad sägs om kåt, glad och tacksam?.."
"..Hellre bli barnmorska, de har nog roligare personalfester.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0