Allt och ingenting

Jaha, vad hände där? vaknar värsta depp imorse och det höll i sig under dagen.. Stackars Putte försökte förgäves pigga upp mig men tji ´fick han.. Det grymma var att jag vann allsvenskan!!*ojojoj*

Hoppade träningen idag pga av trötthet/depression.. Allt bara snurrar i huvudet på mig.
Vill vara överallt och ingenstans hela tiden och vill göra 100% på allting helat iden. Handboll, skola, kärlek, socialt liv, familj.
Har jag för höga krav på mig själv tro?

Och varför kan jag inte våga tycka om någon fullt ut?! Jag får bara panik så fort någon kommer för nära.
Vill vara min egen hela tiden:S Och int eberoende av någon annan..

-förlåt för det jag säger och gör,  jag vet att det blir fel ibland. Grät mig till sömns igår pga av allt.
Vill du gå på tigerjakt med mig? Bara du och jag? /Kokongen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0