ding ding..

Livet är orättvist. Vissa måste gå upp halv sex för att jobba medan vissa ligger och sover så mycket att tån går av.. ja, shit vad livet är orättvist. Men imorgon, imorgon.. Då ska jag sova!:) Sova som aldrig förr.. Och sen ska jag till systemet och sen till Ikea och kolla säng. denna gång ska jag ha en stor!! Ifall baby vill sova  med mig någon gång och inte vill ligga och sparka på mig hela natten. Då är det jag som ligger ytterst och får bestämma hur mycket plats jag vill ha *mohahah*
Tjurig? Jag? Aldrig=)

träningsbajs idag med.. Igår var nog den tråkigaste träningen jag varit på. Stod i försvar i 60 minuter. Riktigt tillfredsställande.
Nyår snart med och jag har inte planerat något överhuvudtaget. Det är bra jobbat tycker jag.
Ska ringa pappsen snart och fråga om lägenhetn. Låter som en bortskämd barnunge :S
Men det är grymt skönt att slippa bekymra sig om sovplats..

Inte mycket jobb idag, en fick hoppa in för Anna som AK-jagare så fick vara lite på utsidan med.
Käka ute på lunchen sen med bir nice..

Ångest: ARBETET! Simon! Sofia! Kristian!

snart börjar skolan :)

Vad göra? När ens inre är i kaos och man bara vill åka iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0