Don´t hate me cause you ain´t me

Jag tror att den kommentaren var den bästa jag har hört på länge.
Måste berätta om min grymme helg! I fredags var jag hemma hos Sofia och spana IDOL och käka mig fet:) Även puddingen sandra var där och förgyllde kvällen med sina Andreas-fantasier.
Kvällen avslutade i köket då jag och Sandra tiggde mat på golvet och Sofia stekte pannkakor i stringtrosor (!?)
Sjuka människor man umgås med:D
Sen skulle jag snll som jag är köra hem Sandra. Men ojojoj, vad fel det blev.... Lyckades glömma att Sverige har högertrafik coh körde åt mitt egna håll... tur att det inte var vältrafikerat *haha*
Lördag deg hemma för att ladda till matchen mot Eslöv...
Söndag bussresa till Skåne med lekar.. Oj vad jag och nettan gjorde succé när vi kom överraskande tvåa! Trodde vi knappt själva tror jag.
Förlust tyvärr, men jag gjorde ELITSERIEDEBUT! *stolt* mäktig känsla som man knappt fattar förrens man är hemma..
Idag skola, känns som feber är på ingågn men har inte tid med det riktigt :S

-Vad gör man då? Kan ingen vara mig för en stund och säga vad som är rätt? Kan inte dygnet fördubblas?!-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0