Lucia

Det bästa:
Sms Walle: Hej Lusselelle! Ses ikväll:) puss
Sms Lelle: vad hände där?! Varför skicka du så?
Sms Walle: Men du är ju Lusselelle, det är ju dej alla sjunger om! Förstår du hur glad jag blev när jag kom på det?!

Den bruden, kan man låta bli att älska henne liksom?

Det andra bästa var ändå tacken man fick när man erbjöd sig att städa den 19:e. *smack*

Sitter här nu och hämtar mig efter träningen (1800-21:15) Gymmade som aldrig för och sen försvarsträning som aldrig förr..
KOmmer vara lagom seg i benen imorgon. Volleyboll och bordtennis!:D Två grymt roliga idrotter.. Vann faktiskt en pingisturnering när jag var ett stolt fritidsbarn.

Fortfarande: VAD SKA MAN KÖPA FÖR JULKLAPPAR?!?!?!

Mamma, pappa, Simon, David, Johan, Sofia, Sofia, Johanna, Sofie.... *ångest* Ser bara hur hundralapparna flyger iväg..


FLOW WITH GLOW




<3du


Kommentarer
Postat av: Anonym

3du

2007-12-13 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0