OJOJOJ!

Haha, vi pissa på dem! Från att ha vunnit med två borta krossar vi de på hemmaplan och äger de med tolv bollar!
Småkass uppvärmning men inställningen däremot. Efter 3 minuter leder vi med 4-1 och jag har gjort två av målen.
Sen kommer en kavalkad av missar från min sida. Sammanlagt kunde jag nog dyngat dit 10 mål men det blev tillslut 4.
Då var matcherna slut för säsongen men i januari kommer vi och krossar igen!=) *längtar*

Skridskor imorgon.. Kan bli en intressant upplevelse, för alla i min omgivning som måste stå ut med min bambi-åkning(A)

IDG110- kan det bli bättre?

Och du.. :* lätt kokong:)

Kommentarer
Postat av: Jesper

hej hej :)

2007-12-13 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0