Knäböld

Finns det något som heter då? Om det gör det så har jag en på mitt vänstra.=) OM det inte gör det har jag i alla fall ett färgglatt knä! Lyckades ramla på det ett antal gånger på matchen igår. Som vi faktiskt vann, trots att vi led av kollektivt hjärnsläpp. *host* Hade en egen lite fanclub med mig:) Simon, Fia och Jesper hade hittat dit och självklart mina Busckar. Gött att det i alla fall gick lite bra för mig. 4 bollar blev det till slut, men hade kunnat bli fler...

Dagens händelse är lätt att jag hittade min digitalkamera efter att den varit försvunnen i 10 månader:D
Ringde pappa och berättade så fort jag såg den *haha*

Börjar få lite tentaångest nu... Torsdag gäller det och jag har knappt börjat!! Illa!Skjut mig eller stryp mig långsamt.. Får börja i morgon lite grann och råplugga på onsdag. Sen får jag skylla mig själv om jag inte klarar den. Men idrottshistoria är ganksa kul och intressant så det ska nog gå =)

- Varför ska du höra av dig igen och låtsas som inget har hänt? Förstår du inte att du bara gör mig illa?
Är det bara för att det blir lättast för dig själv? För att du ska slippa tjötet? jag orkar inte mera nu.. har redan gått igenom all skit en gång..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0