Pessimist Ja visst

Just nu är jag nog den mest kinkiga person som finns, men jag måste få grina av mig lite..
Får reda på massa skit i skolan som snart ska vara inlämnat och jag ORKAR bara inte ta tag i det. det är så mycket som snurrar i huvudet hela tiden att jag inte tar tag i någit till slut. Hatar mig själv över att jag inte har någon självdisciplin.:S
Första träningen med nya tränaren idag. Man märkte direkt en skillnad på tempot och disciplinen så man får hoppas att det vänder åt rätt håll nu.
Men fysen! Vad händer där? Nu kommer man ha ångest igen innan varje träning.
Men nu har jag i alla fall bestämt mig.  Efter säsonsavslutningen i mars lägger jag av. Då blir det C-laget med Mickis och de och då kan man äntligen fokusera på annat.

Hälsopromotion? Sport Management? Hälsopromotion? Sport Management? Hälsopromotion? Sport Management? Hälsopromotion? Sport Management? suck...

Och ja, jag har bestämt mig, men ingen brådska för det..

Lördag 17 nov!!! Sofia Blomgren, what a partay!:)

Hoppas hoppas på sängplats i stan imon...

puss och snusk från Busck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0