Skärp dig!

Linnéa!!!  Nu får du ta tag i ditt liv.... Du får sluta mesa omkring som ett cpbarn! Ryck upp dig och bli lite glad igen. Låt inte dessa människor förstöra för dig. Du hade allt som du ville ha det men nu? När ändrades allt?
Inte ens handbollen som gav mig det jag behövde är en trygghet längre..
Som tur är har man varandra iaf. Vi får kämpa på tillsammans helt enkelt.
Och min klass kan ju inte bli bättre. Allt bra humör när man träffar folk.

Och vilken tabbe jag gjorde då! Har sagt åt mig själv att inte bli någon toffel, men simsalabim så sitter jag där och skäms över mig själv. IGEN. Inte lätt när man bryr sog om någon.


när ska det vara min tur?!

Ångest!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0