Vad hände där?

Det är det nya att säga..:P Det eller skjut mig. Iaf om man går IDG110 och vill känna sig "inne" haha.
Tror aldrig jag har trivts så bra någonsin i en klass. Det har jag säkert sagt innan, men  nu menar jag det till 100%. Var har alla dessa människor hållit hus liksom? Vilka tre år det kommer bli. Peddan se up, för ni har ett par galningar att göra med. Valand 15 november blir det kalas igen =)

Matchen igår gick ju sådär.. Jag sög! men tur att man har lagkamrater som är grymma! *stolt som en tupp*
Men på söndag blir det andra bullar. Simon, Hanna, Fia och kanske Jesper kommer och är min egena fanclub. asskoj! Och Simon min lilla pudding fyller 19 imorgon. 19 är för övrigt åldern gud glömde.

Imorgon.... Lektion, plugg, träning.. LINDA BENGTZING!!!!!!!!!
Lördag: Plugga, Sofie/Sofia, Jesper:)
Söndag: Match!:P

Daniel, min stöttepelare:P
Johanna:)
Sofie :) stördast
Sofia:) bästa
Familjen:) oslagbar


sova snart..

puss och köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0