We´ll never stop we won´t give in!

Tror att KB var det bästa som kunde hända Kungälv just nu. Känns ju redan att det kommer ge resultat. Och det mailet han pangar på en fredagkväll=) haha. Snacka om att känna sig laddad! Nu kommer jag springa tills jag spyr på måndag. Och ingen ska någonsin får mig att tycka annorlunda. Den som står i vägen för det är dödens...

Just nu:
Katastrof:
Daniel åkte ur IDOL
Min bror fyller 18 och det känns som om han växer ikapp mig snart
Jag har ett grymt ostädat rum
Jag är snudd på pank
Helgen är alldeles för kort för att man ska få plats med sitt liv

Grymt:
Eurofighter med E-type
Våran redovisning idag som kommer förändra världen=)
Mitt nyfunna seriösa skolintresse.
Att jag var med i tidningen idag! *mediakåt ooh ja*
Mina bröder  och mina päron som är sjukast i stan <3


Måste avsluta med de raderna som betydde mest..

"Jag är villig att testa, ta chansen att visa att du vill!!"
"Du måste vara aktivt intresserad, jag kommer söka förändring, nya roller, och en aggressiv inställning och attityd till det vi avser"

Imorgon blir det highlife med plugg, present, kalas utgång.. Har glömt systemet men får köra nyktert annars:D Kommer däcka gött sen efter en sådan dag.
Söndag mer plugg, kalas, handboll och deg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0