Tentaångest

Sitter och intalar mig själv att jag kan allt nu, men ändå borde jag verkligen läsa igenom allt en gång till..... Men har verkligen suttit i flera timmar nu att jag är helt slut.. Vill bara dra ner till hallen nu och spana handbollen :D

Är ensam hemma med brorsan och det är riktigt gött faktiskt =) Går runt och lulla rbåda två. haha

Har bestämt mig för att inte höra av mig till honom mer nu. Han har lyckats såra mig fler gånger än vad någon person klarat av.. Och varför fortsätta gräva ner sig i något som aldrig kommer bli bra..
Har även bestämt mig för att inte vara så tillgänglig hela tiden.. Till slut kommer jag att bara kollapsa.

Handboll är ett kapitel för sig i mitt liv. Matcherna går bra, men tränignarna suger. Har varit halvsjuk länge nu så all ork och lust har försvunnit. Plus att oron alltid finns där..



SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0