16:40

Hemkommen från frissan, kortklippt blev det. och betoning på KORT.  MEn blev lite nöjd iaf =)
Kan bli lite jobbigt att fixa frillan innan träningen bara. Men det är ett av mina i-landsproblem just nu.
Ett annat är att jag måste skaffa ny väska till alla mina böcker. Annars går min fina skinnväska sönder.
Mycket skoj att se fram emot med!
Footloose med Sofia, Ladies night med jobbet och massa matcher =)
Mums-MÅNS!!! :D 
Utgång med IDG110 med snart. ojojoj, vilket party. *hehe*

Just nu går jag runt och letar förtvivlat efter min Ipod! Var ääääär den?????? 



Har även blivit en popfjortis och längtar tills S.O.S och Work of art spelas på radion....


Golf imorgon, kan bli en intressant historia.......


so long suckers 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0