Nollning snart över

Igår var det Hicka på Nef! Jag och Sofia bestämde oss för att göra det till en nykter afton och drack därför vatten hela kvällen =) Men ojojoj vad kul det var! Klasskamrater som var riktigt runda under fötterna, knulldans på dansgolvet (!!), livsfarliga trappor och dansanta fransmän. Klockrent!
Träffade Sofias polare som var helt underbara *haha* Hoppas på repris nästa besök ;P
Och Hertz, vilken stjärna du är! *smack*
Blev fyra timmars sömn och sen upp för föreläsning, men det var det värt! Undrar vad Pontus menade när han sa att vi var dämpade *fniss* Det bästa var ändå att Sofia och Sandra såg EXAKT likadana ut. =)

Apropå skolan så börjar allt rulla på. Tenta på måndag, lite småångest men det blir till att plugga hela helgen. Häcka på bibblan på lördag med Patrik och Emma för att måla lite kroppar.

På söndag: SERIEPREMIÄR! 17:00 damerna mot Heid och kl 18:45 spelar vi mot Önnered. SKOJ!:D

Nu blir det käk och sen träning.

Just nu:
Väntar jag på att de ska spela work of art oftare på radion
Hoppas jag att jag får ragg snart
Undrar jag vad som hände med sommaren
Vill jag att en viss arbetskamrat ska sluta gnälla
Ska jag sluta älta alla småsaker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0