10 grader

Så varmt/kallt var det när vi drog till Näset idag. Men jag BADADE!:) Enligt Emma och Sofia uppfyllde jag inte kriterierna för att bada men jag doppa hela mig utan att hålla i stegen så JA, jag badade:)

Gjorde ergonomcykel test idag, men det var ingen höjdare alls, tänker inte ens säga vad jag fick.
Imorgon tänker jag dra ut och springa max för att bevisa att Stens tabeller hade fel. *mohahaha*

Solbrännan sitter där den ska..ooh yeah..

Core med Soffan idag, vi kunde passet bättre än ledaren. hehe..

Imorgon skola 2 timmar, sen? förslag?



You make me smile, wherever you go

Kommentarer
Postat av: Emma

Nja, nu har du allt fått något om bakfoten... Kriterierna enligt mig var att man skulle simma lite för att ha badad ordentligt (att bara bada krävs enbart ett dopp...). Enligt Sofia dock var man tvungen att doppa håret... ;P

2008-04-23 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0