blandade känslor...

Ojdå, det var på tisdag man skulle välja! Kost eller företagsekonomi? Kul.. Väljer jag det på distans måste jag jobba samtidigt, annars kommer jag klättra på väggarna...
jaja, suck orkar inte riktigt tänka på det nu..

Var ute och gick milen idag i Fontin med min eviga följeslagare och vän:) Riktigt fint väder, dock lite lerigt här och där. Smutsiga skor nu!


Just nu har jag även satt mig i en situation som jag inte vet hur jag ska hantera. men men det löser sig:)
Jag har dock beslutat att ta tag i mitt liv och skaffa rutiner. Ska planera in träningen och inte umgås med folk som suger energi.

vilken röst! och vilken påverkan det har på mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0