Det luktar sommar

Ända sen jag var liten har jag varit en "luktmänniska". Jag luktade på ALLT! Var det något som jag inte kände igen luktade jag på det. Även sådant som man kanske inte skulle lukta på.
Detta sitter fortfarande i. En lukt som jag förknippar med sommar, liksom säkert många andra, är grill!.
Hela området luktar grill och det är nog snudd på det bästa som finns.
Ytterdörrar står öppna och barn lär sig cykla med flåsande föräldrar bakom. Är det sommar på gång eller vad?:)

Blev lite plugg idag också med Patrik och Emma på biblioteket, kom en bra bit på väg i alla fall, men det är inte mycket fritid man kommer ha fram till 26 maj.
Som tur är kommer jag ha två veckors semester med bara slapp innan jag börjar jobba:D
Hoppas jag kan hinna med ett besök på landet då..

Ikväll blir det middag med min hemlagade mousse till efterrätt. Hoppas den blir bra, fick ställa in den i frysen för att den skulle stelna lite. *håller tummarna*

Imorgon blir det promenad med Sofie på morran och sen får vi se. Kankse grillning om solen håller sig framme:)

Nu ska jag ut och lukta lite till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0