Från slask till sol

Idag överträffadet jag mig själv med att gå upp kl 07:00! Så tidigt har jag inte gått upp på välidigt länge. Simon skulle nämligen spela match i Lundbystrand och jag hade lovat att köra honom.
Iväg det bar i snön (!) och till hallen. Riktigt grym match och det var en stolt storasyster som satt vid sidan och kolla på.=)
VINST efter nagelbitarslut. Tyvärr blev det förlust på eftermiddagen så inga matcher under morgondagen.
Skönt att vara uppe i tid för en gångs skull, hela dagen blir liksom inte bortblåst.

Ikväll blir det först middag, utan pappa idag :(, och sen får vi se. Var det bara jag eller hade jag missat Håkan Konserten idag?

och btw. Var och klippte mig i torsdags hos Ulle. Efter diskussion fram och tillbaka bestämde jag mig för att klippa till en lugg! Och vad fint det blev. SÅ nöjd, känner knappt igen mig själv i spegeln.
Blev så sugen på att handla nya kläder så i igår var jag på stan med Sofia och Emma och hitta flera fina saker. Skjorta schal och tröja. Behövde dessutom bara betala 80 kronor kontant eftersom jag hade gamla presentkort:) YEAH.

Hoppas på fint väder imorgon, för då tänkte jag ligga på altanen och sola lite. Tänkte även hinna med ett träningspass.

Efter att ha varit ganska spänd och nervös i ett antal dagar känns det mycket bättre nu när allt är löst..
Hoppas hoppas det håller i sig...

Snart kommer sommaren och då är det volvotime! Träffade nästan hela gänget i frölunda för ett tag sen
Tyvärr har jag fått en hemsk nyhet om min handledare, men det är något som jag håller mig själv. Håller tummarna för att han fixar det!

puss och kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0