Hur svårt kan det va?

Oj, nu var det ett tag sedan man satt här. Men snarare brist på lust än händelser.

1. Har äntligen fått gjort klart i mitt rum, så nu är det kanonfint. Plus att jag är riktigt stolt över att jag lyckades sätta ihop byrån själv! Guldstjärna till mig faktiskt. Nu saknas det bara spegel och lite konst men det ska no fixa till sig imorgon.

2. Gjorde sista handbollsträningen i måndags. Skönt men samtidigt konstigt. Suget finns där fortfarande men tiden får lösa allt det där. Nu vill jag bara ha sommar!
Mycket snack om att bli tränare med, men det beslutet får också ligga och vila ett tag. Vet inte riktigt vad jag vill heller.

3. Hade våffeldag hemma hos mig idag och mums vad gott det var! Jossan, Emma, Sofia, Madde, Hanna och jag fick i oss några stycken var:)

Sen var jag duktig och var ute och sprang i mina fina tights. Måste sett hurtigt ut men det kändes desto värre.. Måste nog springa lite oftare.*hehe*

Segt i skolan nu, men det löser sig väl...*suck*

Imorgon blir det simning med Sofia för att piggna till lite:)


ett försök till?<3


Kommentarer
Postat av: donjuan

nej, det går inte tyvärr. :(

2008-04-02 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0