It´s always sunny in Munkegärde

image4

imorse  vaknade jag kl 0716 och blev superglad! Eftersom jag visste att jag kunde somna om igen. *hihi*
Sen var jag uppe och startade dagen med grym frukost.
Grov macka med avocado och keso och youghurt till det.
Skönt att för en gångs skulle vara ensam hemma och gå omkring i bikini utan att någon bryr sig.
Lyckades göra klart den ena examinationsuppgiften, läste på altanen och sen satte mig framför den lilla datorn och skrev färdigt.
Ska bli skönt att börja skriva uppsats och vara ifrån skolan lite. Bara skriva och träna. Då mår man nog prima sen, lagom till sommarledigheten  i juli!
Planer på att dra utomlands innan jag bröjar jobba, pratade med Walle men hon skulle börja jobba tidigt:(
Nu saknas bara pengar och resesällskap.
Tror jag ska börja spara till en bärbar dator, kan vara bra att ha i framtiden då jag inte vill ha en stationär när jag flyttar hemifrån.

Igår var även första träningen. Löptest med cooper och styrketester i hallen, Löpningen gick som man förtjänar, men styrketesterna gick apbra! riktigt nöjd med mig själv var jag =)


Har ni tänkt på vilka känslor solen framkallar egentligen? Man blir gladare, piggare och snyggare! Längtar tills man får en ritkigt fin bränna:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0