Magsjuka

Det är den sjukdomen som florerar i mitt hem just nu. Först ut var jag, sen Simon och även Mamma.
blä, hatar den sjukdomen. Jag själv lyckades klara mig från att spy men den lille..*puh*

Lyckades hitta tavlan jag ville ha på internet med, men måste kolla om det är rätt mått på den. Kan vara så att den är lite liten..:S Vill ha en stor som täcker mycket av väggen. Eller ska man ha två små kanske?

Ringt runt till nästan alla barn inför KM med. Blev helt genomsvett efter första samtalet så jag satte mnig på altanen istället. Haha, grannarna måste undrat.!

Ska beställa klipptid hos Ulle med imon, kommer bli spännande och se vad hon hittar på:)

jaha, vad mera? Har inte gjort så mycket under lediga dagarna.. Känner för att åka till landet men fortfarande lite kallt dock..


Satt och lyssna på Chris Daugtrys nya album, GRYMT bra! Handlar typ om mitt liv just nu..
It´s not over träffade ganska bra..*hehe*

hejrå..

just det ja! HEJA GUIF, den matchen mot Hammarby förtjänar de bragdguldet för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0