Sol igen!

Ja, det är knappt man tror det när man tittar ut på morgonen. Synd bara att det fortfarande är ltie kallt så det är inte så skönt som man tror att sitta i t-shirt på altanen..:(

I veckan har det varit skola, men det har väl inte varit särskilt givande det heller..
Men på bussen kom jag till insikt om en viktig sak, skönt att äntligen förstå.

Har kommit igång hyfsat med träningen nu i alla fall. Nästa vecka blir det ett första möte med Partille, sen får vi se vad som händer.

Känner mig lite down idag, vet inte varför, men det är en känsla i magen jag har..Blir kanske bättre ikväll.

Imorgon är det fika med jobbarkompis och sen lagmiddag!:) Det har jag längtat efter riktigt mycket:)


Allt jag ville var att du ville ha mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0