Tribute till kärleken

Jag, liksom säkert många andra, har berörts ganska mycket av det som hände Engla i Stjärnsund. Att livet kan ryckas ifrån dig när du minst anar det. Det är inte rättvist, men det händer. Folk som är dina näraste och käraste kan vilken sekund som helst ryckas ifrån dig och aldrig mer komma tillbaka

Därför får man perspektiv på sitt eget liv och sina egna problem, som verkar mikroskopiska i jämförelse med alla annan skit som folk går igenom.
Det får en att bli tacksam över det man har, och alla människor man har runtomkring sig och deras kärlek.
Man ska ta vara på alla stunder man får med de man tycker om, man kan aldrig visa för mycket kärlek.
Så tänk på det när ni bråkar med pojk/flickvännen över småsaker, gnäller på föräldrar, ältar småproblem. En dag kommer de inte finnas där längre och då vill man veta att man gav de all den kärlek och uppskattning de förtjänade. Ta vara på kärleken när man har den, jag misslyckades med att behålla min.

Man förstår vilka människor man har runtomkring en som verkligen betyder något. Folk man inte trodde kanske först, men som i vissa stunder visar sig vara en klippa. Ta vara på dessa personer! Och njut av att finnas till!

Man kan göra vad man vill med sitt liv, bara man VÅGAR!!!


<3 till alla underbara, framförallt min familj som alltid finns där


Fritz: En sann vän är någon som vet allt om dig, men som ändå älskar dig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan och jag vågar och jag vill. JAG SKA BLI PRESIDENT!

2008-04-15 @ 08:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0