Valborg



Om man ska vara negativ, här kommer det värsta scenariot:

på väg till bussen börjar det ösregna och hela min vackra plattade frisyr och sminkning blir förstörd. Jag springer upp till lägenheten och upptäcker att det saknas sängar.
Sen ringer Emma och säger att hon  har tappat bort sig själv OCH Jossan nånstans i gamlestan, vilket innebär att jag får leta reda på plats själv och missar därmed både Nettans och Walles vagn.
Regnet öser fortfarande ner så jag blir ännu sjukare och får tillbringa torsdagen i sängen.

ELLER

Solen tittar fram genom molnen och ger grymt fint väder., Emma hittar jag i stan med Jossan plus tvilling och vi hittar grymma platsen tillsammans med Jesper, Johanna, Jesper och Johan. Hinner se båda vagnarna och Alex, Sofia och Carro lyckas även de hitta in.
Sen myser vi i gräset nånstans tills det är dags att åka hem=)


Imorgon får vi svar på alla frågor:)


Har ni tänkt på att mammor och pappor är väldigt trevliga varelser.?

Vill ni veta vad som händer i Linköping och Hudiksvall? besök mariabusck.blogg.se


image6

Så här kan man se ut innan man ska åka kortegevagn:D eller nåt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0