Landet

Nu sitter man här på jobbet igen med lilla Louise och väntar på rast=) Regnet öser ner utanför och det är blött överallt.
Men det är ganska mysigt så länge man slipper vara ute.
Har grymt ont i ryggen men får hoppas det går över i veckan. Får känna efter på träningen ikväll.

Spelade första matchen i fredags mot Cyrus. Riktigt skoj att få lira ordentligt igen! Vi vann också=)
Sen åkte jag till landet med mamma, pappa och Simon. Käka god pizza, kolla film och bara mös.
Lördagen sov jag länge, åt god frulle och dega.. Spela badminton och var nere i byn. Hittade ett par fina nya svarta skor med! Så nu kan jag äntligen slänga mina fula ballerinaskor.
På kvällen blev det en trerättare och film.. Satt och kollade på världens äckligaste, nämligen Jurtjyrkogården..BLÄ..
Tur man sov bredvid lillebror.. hehe..
Söndagen blev det boule och packning. Tog buss/tåg hem igen. tränade lite lätt pga ryggen.
På kvällen fick jag ett spratt och hyrde Dirty Dancing och Sällskapsresan. Blev te och macka och Dirty igår..=) Så får det blir Sällskapsresan ikväll.:D

Nu är det änligen rast! men ingen mat kvar..:S

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas ni var på nolhotten.. ;) jag skall dit och jobba i helgen:)

2008-08-04 @ 16:15:37
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0