Bangkok

LINNEA
Nu har vi alltsa kommit till Bangkok efter enligt mig sjalv mardromsflyg. blir latt aksjuk och madde illa 70% av resan tyvarr. Som tur var hade planet enskilda skarmar for var och en med spel, filmer, musik och annat spannande sa jag klarade mig undan ytterligare pinsamheter. Vi har observerat att thaiarna ar sma. for att inte saga pyttesma! Har kan vi snacka lagt BMI. haha. alla ar valdigt trevliga och ler at bade hoger och vanster hela tiden.
det ar cirka 28 grader och lite disigt men UNDERBART!
Klockan ar nu 1700 har och det ar snart sangdags da jag typ sovit 4 timmar pa tva dygn.. lovely..
Imorgon kl 0600 gar nasta flyg till koh samui...

Ha det underbart i kylan suckers..>D




Kommentarer
Postat av: Soffi

Heej Vännen Min :)

Lelle jag är SÅ avundsjuk...

Nu sitter jag här hemma och försöker få lite julstämming i regnet! Kolla in min blogg (larssonlarsson.blogg.se) så får du se hur vi har det här hemma! Tex i mellan dagarna då vi ska träna röven av oss medan du ligger och solar :P Tänker på dig! <3 Love

2008-12-18 @ 12:06:47
Postat av: Farmor (och farfar)

Skönt höra från er och att ni är framme i Thailand.

Lyckostar! Här är det kallt, blåsigt och regnigt.

Men skönt inomhus med alla ljus.

Farfars värden oförändrade, vaken bättre eller sämre. Var hos doktorn i går.

Önskar er fortsatt lycka till. Tänker på er varje dag. Kramar

2008-12-18 @ 17:41:49
Postat av: Sus

Du kan väl hälsa mor och far! Vi tycker inte det minsta synd om er för att det var dis i Bankok. Hade ni väntat er nåt annat? Hoppas du överlevde flyget till Koh Samui och att det inte blev nåt "puke". Du skulle erbjudit en sjuksköterska att åka med så hade du haft någon bredvid dig som la blöta kalla handdukar i din panna. ett bra sätt att avleda illamående. Syrgas kan jag också rekommendera men det kanske man inte skall göra för då är väl snart Simon och drar i den apparaten oxå!

Ha de!

2008-12-18 @ 23:12:21
Postat av: Larsson

Hej :) Härligt å höra att allt är bra! Är fortfarande lite avis på att du/ni har värme å jag sitter här och nästan fryser i tjock töja! Självklart... Jag har alltid mycket att göra när jag är ledig... Man måste ju passa på! Idag har jag köpt mina sista julklappar! Bara 5 dagar kvar ;)

Väntar på en uppdatering :) Love <3 Saknar dig me! Kramar <3

2008-12-19 @ 21:50:31
Postat av: Soffi

... Hade jag visst kallat mig i först inlägget =P haha får väl fortsätta så Love <3

2008-12-19 @ 21:51:54
Postat av: Soofia...B

Heeeej :)



Kylan? Vi har hela 2 plusgrader och regn :)

sjukt skönt!

Redovisningen gick bra förresten!

Jag tänker på dig.



PUSS

2008-12-20 @ 00:04:19
Postat av: Kerstin

Men Isabell då,var är hon?

2008-12-20 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0