de börjar bli lite tråkigt...

SIMON
skaffat öåä p datan nu...
nu har man varit här i 3 timmar ungefär och jag har hunnit göra bort mig hihi.
skulle fylla på cola. jag ställer glaset under automaten. trycker på något som ser ut som en knapp men ingenitng händer... nehe.. jag försöker med de mesta men de kommr bara nån droppe. då kliver några personer fram, lugnt och stilla trycker på spaken där de står push (jävla besserwissrar) och så kommer decola i glaset. "ohh... that`s kind of embarasing... får jag fram lite smskrattande... fan, jag som skulle va så cool att ta cola alldeles själv. menmen, nästa gång ska jag trycka på knappen där de står push, känns mest logiskt från o med nu! man lär sig något nytt varje dag...

något som e lite ballare, är att på ett dygn kommer jag att ha varit i 4 länder. Sverige, Danmark, Turkiet och till sist Thailand. Simon`s going wild! hmpf...

Jag saknar inte Sverige, än så länge (:

Ciao ciao : - )

Kommentarer
Postat av: Johannes Maupoix

Lyckad start på resan Simon! men det var ju inte direkt oväntat heller... Du får gärna maila om du har lust :)

2008-12-16 @ 22:30:29
Postat av: Anonym

Typiskt dig Simon! Vad skulle du i Colamaskinen och göra? Jag trodde att sådant var förbjudet? Är du inte pro? Förresten så glömde du din gunghäst i rondellen vid Munkegärde. Den står där alldeles ensam..... Ha de!

2008-12-18 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0