I´m tougher than the rest

Klockan är 00:18 och jag borde sova, men vill inte. Mycket tankar i huvudet just nu som jag egentligen inte vill tänka på.
Fick mig en tankeställare idag på träningen. Inte värt att skriva om det här, men jag var ganska ledsen när jag kom hem.
Just nu känns det bra att vi sanrt ska åka, behöver en funderare om vad jag ska göra nu?
Idag var jag ganska frusterad på mig själv. Jag vet vad jag kan och vad jag ska göra, men ändå gör jag det inte. Och det är bland annat det som gör mig så ledsen.  När ska det släppa? Är jag rädd att det ska göra ont  i ryggen igen?
Jag vet vilka tankar jag borde tänka, men de vill inte komma fram..." Satsa järnet och strunta i hur det ser ut"
Jag vet att jag har stöd, men vågar inte tro på det de säger till mig..
Lite beröm från andra håll (inga namn nämnda) skulle inte skada...


E-glad att du är tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Farmor (och farfar)

Vi tycker du är värd allt beröm. Inte bara jätteduktig, utan snygg också. Men det kan du ju inte hjälpa.

2008-12-11 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0