Idag har jag tänkt på...

... Att uteplatser är väldigt tråkiga på vintern. Inga mysiga möbler, gamla grillar, sopor, sopborstar.. Ganska deprimerande..

... Att tanter i päls inte är särskilt fint. Speciellt inte hon jag såg imorse som gav alla unga bitchblicken.

... Att så lite kan göra en glad. Typ damen som blev helt galen i mina skor, och blev överlycklig när jag gav henne en lapp med hemsidan så att hon eventuellt kunde hitta ett par likadana till sin dotter.

... Att julkänslan börjar komma. Gick på stan och lyssnade på världens äldsta jullåt och fick en go känsla i magen =)

...Att alla affärer blir mindre när man är vuxen. Var på Toys´rús idag för att köpa julklapp till icke namngiven person, och märkte hur smått allt blivit. När man var liten var det som att träda in i en ny värld med leksaker överallt, från golv till tak och med känsla av lycka i hela kroppen.  Men nu var det som att gå omkring i vilken affär som helst.

... Att det är skönt att julklapparna är inhandlade. Skulle dock bara köpa tre men ändå =)

... Att jag är ganska nöjd med livet just nu

... Att jag unnar mig och min familj att åka till värmen på måndag. Sola, bada, bränna, träna, softa, chilla=)

... Att det ska bli kul att julbaka ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0