Klump i magen

Det är verkligen jobbigt.. Jag tror att jag kan men sen när jag sitter där så rinner allt av mig..Varför ska vi ha en muntlig tenta för?? Sitta i en aula, med 30 klasskompisar och svara på EN fråga.. max 2.. Jag kommer få total hjärnsläpp och "Hej, där kom mitt första IG" Hur ska de kunna bedöma en efter det?? Hur ska man få Vg liksom. Värdelöst är det, men jag är inte direkt förvånad, mycket av den här kursen har varit värdelöst.
Sen dyker det upp massa annat hela tiden som tär på mig. Snart snart är det klart iaf..

Imorgon är det iaf lite lugn och ro, hoppas bara oron för tentan släpper....Just nu vill jag bara lägga mig ner och sova bort dagen.

tänker på dig gumman, du ska se att du orkar resa dig!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du kommer fixa det, det vet jag! =) Kommer hålla tummarna för dig.. =)



Natti natti..

Pussa

2008-12-05 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0