Mycket har hänt..

Pappas födelsedag den 4 december 50 år! Började redan på onsdagen då mamma "kidnappade" honom till göteborg. De tog in på hotell, käka middag ute. På morgonen kom alla barnen och suprisa med champagnefrukost. Sen var det full fart hela dagen! Vi drog runt på stan och slutade med att vi köpte våran semesterkamera. Nu kommer det bli grymma bilder i Thailandet! haha.
Lunch i Saluhallen. Racermusselpasta.. Sen James Bond, ska erkänna att den var bra men inte så James Bond aktig som jag hade väntat mig. Snarare en schysst actionrulle liksom.
På kvällen var vi på Spacys som är en restaurang i 30 graders värme i tropisk miljö. Det var vi och ett sällskap från Hindås skola =)
Väl tillbaka på hotellet blev det däck i säng nästan med en gång då tentan skulle avverkas 9:00 på fredag morgon.

Tentan i sig var på dagisnivå, det är inte ens värt att tala om. G blir det nog men VG kanska man kan spana i himlen efter, trots att jag gav det ett tappert försök.

Idag ligger hemma och snorar. Hade tänkt att bli frisk idag med eftersom jag vill spela imon!!! Hoppas Hoppas jag inte har feber ikväll och att förkylningen släpper lite iaf.. Hade varit grymt kul att få spela mot sina gamla jobbarkompisar.=)


Mamma Mia filmen har ju kommit ut (till min glädje och andras förtret) Och med den ingår även Sing-a-long versionen. Men vem behöver den när man redan kan alla låtar utantill?:D

Och vem kan inte låta bli att älska den nya MQ reklamen. Låten är skön att likaså är folket. Är Darin snygg eller vad?;)



Even though I pretend that I moved on, you´l always be my baby.
I never find the words to say, you´re the one I think about each day.
You´ll always be the dream that fills my head
You´ll always be the the dream I´ll never forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0