Tentaångest

Ja, det kan man säga. Inte direkt den vanliga ångesten som innebär att man är nervös och så utan bara en ovilja över att plugga till den. Jag bryr mig inte ett skit om ämnet.. Eller jo, det gör jag väl, men läraren vi har är värdelös och hennes undervisningmetoder är värdelösa och jag fattar verkligen inte när jag bara ska sitta hemma och trycka in alla i huvudet. det kommer inte ge mig ett skit i framtiden. OM jag nu skulle få ett jobb som kostrådgivare då kommer jag ändå vara tvungen att gå tillbaka till mina anteckningar och läsa om allt.. PGA av dessa okompetenta "lärare" vi har. Känns som att ju högre upp i skolsystemet du kommer desto sämre lärare får man. Mer Stefan Pettersson till folket!

Annat som går emot en just nu.. Men bara att bita i det sura äpplet och härda. det är tur att vi är flera som kan stötta varandra när det blir som det blir.

dass, dass,dass... Vart ska jag börja???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0