My life as me: 18 feb

Jaha, var ska man börja?
14 feb: Alla hjärtans dag som är grymt överskattat men mysigt om man bara gör det på rätt sätt.:)
Var hos hjärtat o ch åt middag och sen gick vi på bio. Kunde varit roligare men den var okej ändå..
Helgen deg med familjen och provsmakade middan inför lördagn. *yummy*
Och MELODIFESTIVALEN!, årets händelse! Har spelat in det och oj vad alla bidrag blir bättre. Inte The nicole kanske men resten:D
I söndags blev jag blixtinkallad till matchen mot Banér och lite nervös var jag allt, men det var grymt roligt! 3 mål blev det och ett trashat knä.
Första träningen idag med efter uppehållet och det var med kul, förutom när jag ramma plinten och det lät..:P

Sitter och pluggar som vanligt inför tentan på fredag.. Klara jag det inte nu efter grym disciplin vet jag inte var jag tar vägen..

Sola på torsdag och hoppas liiiite på ingen match på löradg för fammo har kalas:)

that was that..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0