My life as me: Beginning

Den 15 mars 1987 föddes en liten tös vid namn Linnéa Charlotte Tyden Busck.
Det här är hennes liv..

Ännu en veckan på väg mot sitt slut och den har innehållit det mesta, men det mest jobbiga var mitt bryt igår.
En signal om att något inte står rätt till. Så nu blir det andra bullar med mitt liv. Ska börja ta hand om mig själv och bara umgås med dem som får mig att må bra och satsa fullt ut på träning. Dvs kommer det bli umgänge, med familj, pojkvän, handbollslag och klassen. Just nu är det det jag kommer orka med...Förlåt de som kommer hamna i kläm men this is the way it´s gotta be. För nu orkar jag inte mera....

Redovisningen gick bra btw. Firade på kvällen med riktigt trevligt besök på Chez Amis.
Lyckats se 3 volvofolk på tre dagar.=)

over and out

Kommentarer
Postat av: Jesper

måste komma ihåg datum, måste komma ihåg...

2008-02-08 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0