My life as me: Förlust...

Idag förlora A-laget igen. Säger inte vi längre utan de, för det är så det känns..
Såg grymt bra i början men när man sen börjar andra halvlek med att inte göra mål på en kvart får man nog skylla sig själv om man inte tar chansen.
Trist i alla fall, för nu får ni nog se i stjärnorna efter en eliserieplats.

Hade ett nära döden-moment idag när jag åkte hem från stan. Låg och skulle köra om en lastbil då det kittla akut i näsan och jag var tvungen att nysa! Shit, fick panik, men som tur var kunde jag köra rakt ändå =)

BTW, var jag och Emma hos Jesper och Jakob igår. Spelkväll var det tänkt, sen bio, men det blev Nintendo WII i fem timmar istället. Riktigt nice och grymt roligt även om det var upp och ner med de idrottsliga framgångarna *haha*
Emma, du är en grym tjej!=)

Laddar för alla hjärtans dag snart..Planerar att hitta på något speciellt men vi får se;P
Även inte långt kvar tills min 21-årsdag (blir jag 21!!!??) Synd att det är matcher både lördag och söndag, annars hade man kunnat ha minifest ju. Får se om det kanske blir något ändå.

Match på tisdag som vi nog ska vinna tycker jag. Ber att det blir hyfsad träninge imon så man slipper degen i benen som jag hade förra tisdan *puh* det var det värsta jag gjort på länge.

Just nu älskar jag Calaisa:) Ska även se till att ladda ner Jason Mraz och Daughtrys album!:) (Fia)

over and out, life is GOOD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0