My life as me: Redovisningsångest

Varför är jag sån här? Så sjukt nervös att det finns inte. Har aldrig problem att prata inför folk annars, men nu är det om ett ämne som intresserar mig noll framför ögona på några av de som står mig närmast..
Bara jag klarar det hyfsat kommer jag vara lycklig sen..

Kvällen blir det highlife iaf!!:D Först match och sen ut och chilla med folket.

Sitter också och tycker lite synd om mig själv för att jag har sådan grym mensvärk. Mensvärken i sig kan jag överleva men värken som sätter sig i ryggen är värst! Får ta och sova på extramadrass inatt och be mamma knåda in tigerbalsam innan jag däckar..

Hade värsta porrdrömmen i morse med.. haha.. sjukt vad hjärnan kan hitta på..

Har också fallit i fällan som många andra tydligen gjort. Kenza, 16årig bloggare som skriver om allt och inget i sitt liv. Fast det är så ointressant sitter jag och kollar varje dag i alla fall!

Och ni har väl inte missat I en annan del av Köping? Vilka stjärnor, vilka människor, man kan inte låta bli att älska dem!

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0