My life as me: SJUK

Jaha, när man trodde att allt var på väg åt rätt håll åker man på världens förkylning!!
Kämpade mig igenom jobbet idag iaf, barnen fick mig på andra tankar. Vi åt mellanmål ute idag för första gången. *mys*
Upptäckte när jag kom hem att tvn var paj så där sket sig frossa i sängen tills ikväll..
När jag är sjuk tycker jag väldigt synd om  mig själv konstant plus att jag blir grymt hängig och klängig.
Och ingen pojke som tar hand om mig heller..*tårar*
Får se hur det blir med skola imon, känner ångesten inför tentan komma krypande så jag borde gå på föreläsningen..*suck* men har jag feber dissar jag faktiskt Per och stannar i sängen.

Idag när jag cykla hem fick jag en sån där go känsla o magen man får när man mår riktigt bra.
Solen sken och det var härlig temperatur. Åkte förbi station och tänkte hur bra jag trivdes i Kungälv....
Har nog varit bra för mig att vara mycket i Kungälv..

Mötet igår gick som det gick.. Inget oväntat direkt..


tankarna virvlar fortfarande om sådant som borde sägas..

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0