My life as me: Solbränd året om

Eftersom jag ser ut som en blekfis, söker jag desperat efter en bodylotion som ger normal brun färg så man ser fräsch ut även när det stormar ute. Ska gå på jakt imon med flickorna.
Ägde även min dans i bilen hem från träningen. Sjöng med och hade egen show till Shania Twains klassiker.
Nu har Krister tänkt till igen, kör med färre spelare på matchen på söndag. Alla kommer ju vara helt slut:S

Imorgon är det hejdundrande planer med Bamboo och gång på stan med Mickan, Sofia och Alex:)
Ska orientera bilen dit men det blir säkert bra..*NOT*  Blir kanske buss iaf....hmm.....

Lite ångest för grupparbetet med men jag hoppas det löser sig. Lite press på siig att man ska ha godkämt annars får man inte godkänt på hela kursen.

Min kära mor hade spanat in en fin lägenhet till mig med. Hur fräsch som helst, synd att den var lagom dyr och att det krävs en hyfsad inkomst för den.*suck* Grymt sugen på att flytta hemifrån asså.

Pratade även med min kusin som bor i Linköping och pluggar engelska. Ska bli kul att ses under farmors fest den 23:e:) Blir nog vi som får servera och agera bartendrar..

Bestämde mig idag för att köra efter Grynets motto: TA INGEN SKIT! Hade tänkt bara vara mig själv och vara glad och skratta som jag gjorde förr. No more deppar. och No more sura..

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0