My life as me: Två dagar kvar

Tills man känner att livet kommer tillbaka! Har sån fruktansvärd ångest över tentan att jag itne vet vart jag ska ta vägen. Fast det var värre inför idrottshistorian, då grät jag floder..:P
Känns som om jag har hyfsat koll nu iaf, men dessa teorier snurrar i huvudet så jag blir alldeles tokig!
Match idag med och grymt laddad innan men när startsignalen gick försvann luften ur mig.. Inget stämde! Och alla verkade känna ungefär likadant.
Men jag har inte bra saker att säga om Kortedala heller. Sådant som de står för hör inte hemma på en hadbollsplan och när deras supportrar skriker störda saker, blir man ännu mer förbannad!
jaja, bara att lägga åt sidan men vi hade verkligen behövt en seger nu för vi börjar tappa placeringar och bara topplagen kvar att möta med..*suck*

Mitt humör börjar gå uppåt iaf, det är ju alltid något. Mycket tack vare min grymma Busckfamilj och handbollstösera. Självklart lilla Jeppe och resten av gangbanget med.

Sötast denna vecka: Lätt Nicole som baka till Sanna på hennes födelsedag och Therese under blindhandollen :D

<3håller tummarna för dig här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0