My life as me: Uppbyggnadsfas

Nu startar projektet : Börja om från början.

Ska bara ta hand om mig själv nu och hitta tillbaka till den goa känslan som fanns innan..
Ingen handboll på ett tag utan sportlife och promenader. Plugg på dagarna och njuta av att våren är på ingång.
Sen får vi se vad som händer när säsongen lagts ner..

Framtiden får utvisa.. Men kommer nog bli starkare än på länge efter det här..


Förlåt mitt hjärta för att det blir så här, men just nu är det som det är..
Jag vet att du får ta mycket skit men jag vill att du ska veta att jag älskar dig, men förstår om du inte
orkar hela vägen. Det är ditt beslut att ta.
Jag Behöver din energi för att orka fokusera på allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0