2008-01-07

sitter och sörsöker komma framåt med mitt arbete. Har lyckats till 50% i alla fall. Har fått tag på några bra källor och ska nu sätta mig och skriva ihop all skit.
Kommer på massa nya saker att skriva om hela tiden bara..*suck*
Kommer bli massa skitsnack. Så tittar man på Jespers arbete och får bara mer ångest.. tack för den liksom :P

Matchtime ikväll mot Alingsås, ryktet säger att det är Stefan som ska md som tränare.
Kul, då ökar nog chanserna att komma med i A-truppen. INTE.
Ska ha riktigt kul i alla fall!

Han säger att man ska våga ta chansen när man får den. Men det är inte så lätt om man aldrig får den? Vad väntar han sig då?

Har börjat planerar för ett liv utanför träningen nu. Har inte vågat tänka tanken innan man nu närmar det sig..
Får se vad som händer under våren och hur allt utvecklar sig..

Första vanliga veckan nu.. Snart dags att börja skolan igen.. längtar lite iaf:)


Ska börja mitt nya liv så att jag kan flytta hemifrån när jag planerat.

Min mor är smart

..du är fin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0