Avslut

På torsdag slutar höstterminen för IDG110 sen är det dags för nästa steg. Några har försvunnit på vägen men järngänget är kvar.=)
Det ska firas på fredag med utgång med alla sköna människor!
Fick precis ett meddelande av KB med där det stod att torsdagsträningen består av lugn träning och fika. tackar för den!:)
På fredag ska jag sola med, fick ett solkort av min kära mor. *glad*

Varför kan inte de trögfattade ********** våga ge mig chansen?! Ska det vara så himla svårt att pröva?
Pratade med psykologen idag med, fick väl inte ut så mycket av det samtalet heller direkt.. Men skönt att få ur sig lite iaf.

Go vecka, längtar till helgen!:D:D:D


Sofia, mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0