My life as me: 21 jan

Nu var det ett tag sedan jag visade mig här, men mitt liv har inte varit så intressant på sistone( tro det eller ej)
Skolan har startat igen och det verkar väl bli en del framigenom. Grupparbete som ska påbörjas i veckan verkar det vara hyfsad press på att det ska bli bra. Och sen har vi tenta senare i februari med.

Har iaf haft en helkul helg med utgång både fredag och lördag:)
Klassisar en dag och handboll/chalmersfolk en dag!
+ bonussällskapet på natten

Laddar för beep här hemma nu, ska försöka slå rekordet från förra gången iaf. Vet ju att det sitter i huvudet allting.
Fick veta at Sofia ska få vara ledig en dag i veckan. schysst mot oss andra som har lika mycket skit i skolan som henne, men som ändå sliter och hinner. *suck*
Men jag har slutat lägga ner energi på det där nu. Ett beslut har växt fram, får se om jag vågar ta det också. Det blir i så fall till hösten..

Och allt annat känns ganska bra med. Får bara hoppas att det är ömsesidigt med..

kösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0