My life as me: 22 jan

Sitter framför facebook och kollar på gamla kort och tanken slår mig:
I takt med att mitt hår har blivit kortare har jag också tagit steg mot att bli vuxen.(kanske)
De flesta frisyrändringarna har kommit när det hänt något stort i mitt liv, både positiva och negativa saker.
Min favoritbild är "skurtbilden"  då jag ser ut som en genomlycklig femåring. Klockrent tagen bild =)

Känns som om det börjar likna något nu.. Det mesta rullar på, peppar peppar ta i trä, och blir mer och mer säker för varje dag. Det är konstigt hur mycket som händer som man väljer vad man ska lägga energi på.  Har kommit på att det är Krister som tar ut all positiv energi och Mats som uppmuntrar mig:)

Fick hyfsat tråkig inlämningsuppgift idag, tog mitt ansvar som sekreterare och skrev rent PM:et som ska mailas imorgon. Hade varit kul om man fått lite längre tid på oss så man kunde göra det ordentligt. Nu blir det en intervju och sen bra med det..ungefär så..

Imorgon ska brorsa nummer äldre skriva teoriprov, ska köra honom och vara stöttande syster utanför:) Hoppas hoppas han klarar det, då ska vi nog fira på nåt sätt:)


23 oktober förändrade min vardag.


..too good to be true!..:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0