My life as me: John McEnroe

Matchen skulle vi bara ha, segern kändes självklar, men så går vi och tabbar bort oss totalt!!
Jag brukar inte bli så förbannad över att förlora som jag blev idag. Besviken och arg och allt på samma gång.
Och när dessutom tränaren beskyller en för att inte kämpa när man har blodsmak i munnen, då undrar man vad han sysslar med egentligen!:S

Värsta grymma kvällen igår i alla fall.
Började bra med att bilen fastnade i lera. Efter mycket om och men fick vi bogserat upp den ur gropen med hjälp av Emmas pappas bogserlina och massa tjejer som putta :) Hoppas jag inte förstörde era partyoutfits!

Sen drog jag och Emma till Jesper och spela spel. Trodde nog att vi hade säkrat sistaplatsen efter våra tabbar (inga nämnda) men tji fick vi och kom tvåa!
Men nästa gång blir det revansch på gossarna.

Slapp vecka framför oss, hoppas böckerna anländer i tid så man kan börja läsa lite..


It´s hard to fake a smile, when the smile is a fake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0