4 Juli, Ullevi, Bruce Springsteen, jag var där!

Ingen är bättre, grymmare, snyggare, vildare, ballare än han! Och jag kan säga att minst 50000 andra håller med mig. Konserten igår var nog det närmaste ett magiskt ögonblick jag upplevt.

Pisspojken bredvid mig gjorde kvällen. Människan ställer sig och kissar inte bara en utan två gånger 50 cm ifrån mig. Första gången i en mugg, andra gången i en flaska. Dessutom häller han ut det på marken sen....yummy..

FANTASTISKT! Allt var värt det!

Dagen har jag spenderat på Heden med Alex, föräldrar och annat pack=). Har skaffat mig en finfin bränna i form av två vita streck på baksidan och tre på framsidan. (den tredje är väskrand). Oerhört snyggt måste jag säga!


Man måste våga för att vinna. Och det gjorde jag idag..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0