Helgen.

Ska försöka sammanfatta helgen så gott det går =)

FREDAG:

Det blev en lugn kväll.. Efter jobbet körde jag David till stan eftersom han skulle på Lars Winnerbäck. Sen blev det en lång löprunda. Hann precis i mål innan skyfallet kom. Sen var det på med mysbyxor och parkera i soffan. Kolla film hela kvällen tills det var dags att hämta David igen. Jag och Simon åkte in, pakera på centralen och satt där och störda oss:)
Somna sent eftersom vi skulle se The Ring 2..=)

LÖRDAG:

Lördagen blev en kanondag.. LÅNG sovmorgon, frulle och sen ut i skogen igenmed Simon. Denna gång en kortare runda.. Sen fick Simon prata med sin nya idol;)
På kvällen var jag hemma hos Sandra på middag och tjöta lite med de andra godingarna:)
Klockan 8 satte jag mig på bussen in till stan. I Surte hoppa Tommy på och vi satt och beundra gänget som halsa ren sprit.... Hur pallar man?
Mötte upp David på station och sen började vandringen mot Chez..
Kvällen blev världens längsa förfest! Haha...

Terese kommer i träningskläder, Vi sitter i omgångar, min telefon försvinner, david flörtar med tjejer, Mona visar tatuering, drinkar jämförs, Mikaela blir hemförd av lillebror, jag får svarta fötter, Tommy försvinner med ett annat gäng som han tror är oss, David jagar folk, jag skriker, Johan går på Smaka, Mona försvinner... GRYMT LYCKAD KVÄLL ÄNDÅ..*HEHE* Nästa gång får vi hoppas att vi kommer ut..

SÖNDAG:

Lång sovmorgon igen, sen upp och hoppa till bussen.
Ska på bio med familjen och se Mamma Mia. (se den!!!) Sitter i VIP-salongen och käkar snacks. Sen hämtar i popcorn och sätter oss i skinnfåtöljerna i salongen och ser världens grymmaste film EVER! Lipar under stor del av låtarna..
Älskar ABBA-låtar!

Sen käkar vi middag på Taras där pappa råkar ut för saker som får oss att gråta av skratt..=D
Hemgång med buss och nu sitter man här..
Lyckades precis låsa upp min telefon  efter att ha skrivit fel PIN-kod tre gånger..


Imorgon är det jobb igen. Man kommer vara seg men som tur är jobbar man med sköna människor som håller en vaken..


Vad hände med icke-amatörerna?*haha*


Höstterminen 09 ska jag ut och resa, vem följer med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0