Honey Honey

Idag åkte några av mina kära familjemedlemmar till landet. Tur att jag inte är ensam hemma för annars hade jag fått panik. Är grymt avundsjuk på de nu när det ska bli gött väder i veckan! Här sitter man hemma och ska träna arslet av sig istället :P 

Fick ett ryck häromdan och blev sugen på att köpa Mamma Mia soundtracket så jag åkte Göteborg runt och leta efter skivan. Hittade den på COOP och nu går skivan på repeat hela tiden :D Har plågat de på jobbet ett tag men de får härda:P

Hade den bästa utekvällen på länge i fredags med Volvo. Startade lite lätt på Cheers och sen gick vi vidare till trädgårn. Askul!!! Trots att jag lyckades tappa bort mitt kort..:S
Rann i säng vid halv fyra och sen vid nio var det dags att gå upp igen. Familjetur till Lager 157. Kan säga att jag sov hela vägen fram. *haha*
Hittade faktiskt en hel del:) Mest nöjd är jag över mina jeansshorts.

Träningen börjar nästa vecka.. Nervös inför testerna och så men det ska nog lösa sig hoppas jag.. Har tränat hyfsat bra i sommar iaf=)

Dogge Doggelito! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0