Vackert!

Idag kom solen fram igen! Grymt varmt blev det på jobbet som saknar luftkonditionering.
Satt ute och sola med Johan och Louise. Louise gav upp efter 20 min eftersom hon inte ville bränna sig inför Arvika;)
Jag och Johan härda ut ett tag till innan vi gav upp vi med. Härligt go rumpsvett hade man sen..
Louise kom med bästa kommentaren när vi pratade om huruvida man skulle våga ta av sig skorna utan att gasa ihjäl andra runtom
Då säger tösabiten: "Äh, alla andra luktar ju skit, så då borde vi också få åka runt och göra det":D
Hon och jag har ju bestämt att övningsköra lite motviktstruck nästa vecka.=)
Jobbet är verkligen jättekul. En dag kan innehålla allt ifrån telefonflirtande till muttrande över fula västar och sura lastare.:)

Imorgon ska det vara ännu varmare så det ska det bli bad med havet:) Som jag längtat efter det!

Ibland önskar man verkligen att helgen var längre. Jag vill hinna med att bada, dricka öl, utgång, kolla partille, bio, promenad, fika, after work och landet. Hittills har jag lyckatas klämma in after work, utgång, partille, bada, öl och landet. Ganska bra jobbat ändå:)

Pappa lyckades komma över biljetter till Brucan med, blev inte alls avis, nej nej..
Sitter som klistrad vid blocket nu men sidan är asseg!

jahopp, kanske nåt som inte fanns förut:) tur att man har klargjort andra saker.*hehe*

-I´m as happy as I can be-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0