Valmöjligheter

I livet ställs man alltid inför olika vägval. Det är mycket som ska vägas in när man såtr och ska välja åt vilket håll man vill gå.
Jag är en person som helst ser världen som svart eller vit. Antingen eller är det som gäller för mig.
Nu har jag återigen hamnat i en situation då jag måste ta ett beslut. Som det känns just nu borde valet vara uppenbart men det är det inte..
När samtalet kom trodde jag att jag var säker, men det visade sig att mitt inre inte riktigt höll med om det.
Nu är frågan hur jag ska ställa mig till detta..?
Det är nu man behöver sina päron....
Jag funderar på om jag verkligen måste välja eller om jag kan få både och?
Vet ej....


Vill, innan jag går och lägger mig, skicka en hälsning till min kära vän Jesper som är min coach nu=) tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0